Kunde visst inte komma till skolan idag. Gud så synd!

Klockan åtta i morse kom jag ner till en igenbommad tunnelbana (jag var för en gångs skull i tid, och förvånansvärt pigg). Där möts jag av en sl-tant som hänger över spärrarna och undrar vart jag tänkte åka någonstans. Jag svarar att jag hade tänkt att åka till skolan vilket är in mot stan, och hon kollar på mig som om jag precis sagt att jorden var platt.

- Haha, det kan du glömma. Lika bra att gå hem igen. Ska du ta de där ersättningsbussarna från Norsborg så kommer du komma fram halv elva, och då kommer de ändå inte vara några andra än du där. Gå hem och säg att du har giltig frånvaro intygat av sl.

Ja det tackar man ju inte nej till! Tackar så det smackar så att säga.
Så jag har spenderat hela denna långa dag från halv nio till sju framför logic, där jag spelat in min Gehörs och Musiklära låt som vi ska lämna in på torsdag. Toppen, problemet är bara att jag sen kom på att det inte spelar någon roll hur bra inspelningen är, eftersom det ska lämnas in skriftligt i partitur. Fan.

Nu är jag hemma hos Minnus och vi "skriver på noterna" på låtarna (eller jag sitter och skriver här och Minna pratar med Theo i telefon samt letar efter medeltida instrument som vi ska använda på våran Kultur och Idéhistoria redovisning imorgon).
Jaja, vi hade Bossanova uppspel i torsdags och jag hittade bilder från dagen. För övrigt årets tråkigaste uppspel.

Fika på Diesel! MMMKexet!Snyggnike

Kommentera mera! :)

Brrrra där, kommentera mera :D

Vad heter du?
We will remember you

Brevvänner? Skriv din mail: (publiceras ej, bara för minna & corny)

Har du också en blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0