Kanske världens bästa måndag

Istället för skola blev det stans godaste kaffe från non solo i min alldeles egna säng, världens godaste pasta med tomatsås från min alldeles egna mästerkock och en film som var både lång och bra på min alldeles egna tv. Sen blev det repetitionez med det alldeles egna bandet hos cornelius i axelsberg.

Sammanfattningsvis en mycket bra måndag.

ps. I natt blev jag skrämd av en präst i svart särk med en bibel i handen i trapphuset. Nackdelen med att ha en ryskortodox kyrka i sitt hus... Men sen fick jag blommor av en söt pojke med blond snelugg, så allt ordnade sig i alla fall till slut.

Kommentera mera! :)

Brrrra där, kommentera mera :D

Vad heter du?
We will remember you

Brevvänner? Skriv din mail: (publiceras ej, bara för minna & corny)

Har du också en blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0